Szolgáltatások
A BMS Informatikai Kft. partnerei bevonásával a következő szolgáltatásokat nyújtja ügyfelei részére a BIBLION szoftverhez kapcsolódóan:
1. Átalánydíjas karbantartási szerződés keretében:
- ügyfeleink folyamatosan megkapják a szoftver újabb verzióit,
- követjük a jogszabályváltozásokat,
- rendelkezésükre áll elektronikus ügyfélszolgálati rendszerünk, melyen keresztül problémákat, igényeket jelenthetnek be, és ezekre két munkanapon belül válaszolunk,
- minden szerződött ügyfelünk részére szintén rendelkezésre áll az elektronikus ügyfélszolgálati rendszer tudásbázisa, melyből saját maga is tájékozódhat a szoftverrel kapcsolatban (kezelési információk, gyakran feltett kérdések és válaszok),
- a licencek bővítése esetén a korábban megvásárolt licencek 100%-kal kerülnek beszámításra,
- a szolgáltatások igénybevétele kedvezményes áron történik.
2. Egyedi megrendelés alapján biztosított szolgáltatások:
- Technikai segítségnyújtás a szoftver installálásához, paraméter-beállításokhoz, adatáttöltésekhez mind a helyszínen, mind a BMS telephelyén
- Helyszíni szakmai támogatás nyújtása, a felhasználók oktatása a szoftver használatának minél könnyebb elsajátítása érdekében
- Központilag szervezett szakmai konzultációk, tanfolyamok biztosítása
- Hardvereszközök szállítása és üzembe helyezése
- Egyedi igények szerint a szoftver továbbfejlesztése
3. Kasszarendszer szállítása
- A szükséges hardverelemek szállítása, telepítése
- A pénztárgépek fiskalizálása, beüzemelése
- Felhasználók oktatása
- Elektronikus ügyfélszolgálat biztosítása
- Az üzemeltetés támogatása átalánydíjas szerződés alapján
4. Web-áruház szolgáltatás
A Biblionnal integrált web-áruházat a BMS Informatikai Kft. a saját eszközeivel üzemelteti. A bérlők és vásárlók interneten keresztül férnek hozzá az alkalmazáshoz a szerződéses feltételek mellett.
A szolgáltatás tartalmazza:
- A web-áruház megnyitását a bolt domain nevével
- A bolt logójának és az átadott háttérgrafika beépítését
- Kategóriafa létrehozását
- 4 órás oktatást és konzultációt a rendszer használatáról
- A szoftverhez való hozzáférés biztosítását a szerződésben meghatározott jogosultságok szerint
- A szoftver karbantartását – ami magába foglalja az esetleges szoftverhibák kijavítását, az újabb verziók rendelkezésre bocsátását
- Elektronikus ügyfélszolgálat biztosítását – amelyen keresztül a szolgáltatással kapcsolatos technikai hibák, problémák bejelentése és kezelése történik.